Sunday 25 February 2018

Majlis Perkahwinan

Kali ini kami bertolak lewat ke satu majlis perkahwinan yang diadakan di Dewan Bankuet MBSA. Rasa-rasanya sudah 3 kali kami dapat menghiburkan para tetamu di sini. Kesemuanya majlis perkahwinan. Alhamdulillah masih ada ramai lagi orang ramai yang menggunakan khidmat kami untuk menghiburkan para tetamu. Tetapi kali ini kehadiran kami hanya untuk mempelai sahaja. Satu kejutan untuk mereka. Sesampai sahaja di sana kami terus membuat persiapan dan kemudian menjamu selera terlebih dahulu.


Terdapat perubahan demi perubahan dalam perancnagan mereka untuk memberi kejutan kepada pengantin. Pening juga......namun kami akan membuat sambutan sebaik mungkin untuk mempelai. Sewaktu mempelai menjamu selera kami masuk dan memainkan lagu Selamat Pengantin Baru sambil keluar dari pintu masuk sebagai kejutan kepada mempelai. Kemudian diteruskan dengan lagu Wanita Terbahagia dan di akhiri dengan lagu Kenanganku.




Sebaik sahaja mempelai turun dari meja makan beradap kami terus menyerbu untuk bergambar dengan mempelai dan kemudian memberi kejutan sekali lagi kepada mereka.



Sebelum pulang, bergambar pula dengan dayang-dayang mempelai dan ketua kejutan persembahan iaitu Arham....merupakan Supa Dupa Senior kepada Kelab Angklung Wariseni ini.


No comments:

Post a Comment