Saturday 10 February 2018

Bengkel Angklung Jabatan Imigresen - Sanggar Angklung Part 1

Sibuk....tak lah juge tapi masih takde masa nak memblog. Ok kita terus kepada laporan tugasan hari ini. Menghala ke KLIA1 bersama-sama Fatihah, Fitri dan Uncle Sam. Berjanji untuk memulakan kelas pada pukul 5.00 petang tetapi disebabkan keselamatan yang ketat untuk lolos masuk ke dalam melewatkan sedikit tugasan hari ini. Mana taknya....kami melawan arus. Orang keluar kami pula masuk menggunakan laluan tersebut.



14 orang petugas yang baharu sahaja ditempatkan di sini memainkan peranan penting dalam persembahan bulanan mereka nanti. Uncle Sam oeneraju utama bengkel ini. Alhamdulillah....Sanggar Angklung pertama kami di sini walaupun belum diuar-uarkan oleh JPN Selangor.



Macam-macam telatah dan gaya mereka. Teruja nampaknya dengan alat muzik angklung yang unik ini. Dua buah lagu diberikan untuk persembahan iaitu Bulan Di Pagar Bintang dan Kenanganku. Killer songs tu....


Jam 9.00 malam...selesai tugas kami di sini. Kami dibawa dinner kat area Satellite. Dapatlah Fitri dan Fatihah naik tren. Pengalaman menarik untuk mereka berdua. Jam 11.00 malam berangkat pulang ke Shah Alam. Anak-anak angklungku hantar pulang ke rumah masing-masing. Terima kasih...nanti kita ke KLIA lagi untuk next latihan.



No comments:

Post a Comment