Sunday 1 April 2018

Promosi Jom Kahwin

Mendapat undangan sekali lagi untuk bersama-sama di Wangsawalk Mall untuk Promosi Jom Kahwin. Berjanji untuk sampai di sana sebelum pukul 3.00 petang. Bertolak dari Presint 16 Putrajaya pada jam 1.30 petang. Dalam kepala tudak terfikir akan menempuh jem untuk sampai ke Wangsawalk. Alhamdulillah kami sampai sebelum waktu persembahan. Sempat bersiap-siap untuk menghiburkan para pengunjung. 

  

Masa yang diperuntukkan kepada kami hanya setengah jam sahaja untuk mempromosikan kelab dan juga lagu-lagu kami. Pen drive yang kami gunakan untuk persembahan di Presint 16, berjalan dengan sempurna tiada kecacatan yang berlaku. Alhamdulillah sekali lagi. Jadi sahlah bukan salah audio aku. Cikgu Siti sempat ditemubual sebelum kami gemersikkan alunan angklung dalam mall ini. Pelbagai lagu didendangkan di sini dan aku amat berpuas hati dengan persembahan anak-anak angklungku di sini.

  

Sebaik sahaja selesai persembahan dan berkemas kami terus menuju ke pakir kereta untuk pulang ke Shah Alam. Ada sedikit masa untuk kami berehat sebelum bertolak ke Taman Sri Andalas pula untuk event Teh Tarik 3.


No comments:

Post a Comment