Tuesday 13 June 2017

Raya Performance - Suria KLCC 2

Hari ini Cikgu CT Raxkina join aku untuk ke Suria KLCC. Aku memandu van Pak Agos sementara CT membawa KIA aku. Saspen at first....tapi bila dah tukar gear....vroooom meluncur van kubawa.....hahahahaha. Terer dah! Sampai di sana valet parking...terbang RM70. Huh....menyesal pun ada. Dah nak buat macamana. Tersalah masuk.Anak-anak angklung terus menuju ke pentas sementara aku settlekan parking. Uncle Sam dah sedia menanti kami di sana. Siap berkemas atas pentas anak-anak angklung terus bersolek. Dah terer dah memasing.



Leka melayan karenah anak-anak angklung dalam bilik persalinan tak sedar jam sudah menunjukkan 3.50 minit petang. Kelam-kabut aku menyuruh bebudak ni keluar untuk membuat sound check.Tepat jam 4.00 petang bergema untuk kesekian kalinya angklung di sini. Setengah jam kami layan diri di atas pentas hari ini.






4.30 petang kami bergerak untuk pulang. Memang jalan jem gila sangat-sangat. Yelah....waktu kami keluar orang kerja pun nak balik sama. 6.30 petang baharulah kami sampai ke sekolah. Berpesan kepada anak-anak angklung sebelum mereka balik. Terima kasih semua.

No comments:

Post a Comment