Thursday 5 July 2018

Sanggar Angklung : Small Wonder Children's House

5 Julai 2018 berpandukan lokasi yang diberikan aku menuju ke Subang Jaya. Punyalah pusing-pusing dibawa oleh waze....rupa-rupanya ada jalan pintas yang lagi senang untuk menuju ke tadika ini. Awal aku sampai. Ada sebab. Aku nak melihat angklung apa yang mereka ada. Perlukan aku tambah dan labelkan? Pelbagai persoalan ada di minda. Uncle Sam....Teman Setia Anda....membantu hari ini.

  

Hari ini kami hanya memperkenalkan angklung kepada anak-anak kecil ini dan cara-cara menggoyangkannya dengan betul. Aku kira dalam 15 minit fokus anak-anak ini akan beralih arah....alhamdulillah sehingga ke jam 10.30 pagi mereka masih fokus. Tahniah  kepada anak-anak ini. So, see you all on next class.....11 Julai nanti.

  

No comments:

Post a Comment