Thursday 30 June 2016

Arrgghhhh........

Aduhai.....apalah nasib hari ini. Setelah menanti hampir 2 jam kat sekolah untuk ke KLCC sampai sahaja DJ dah tanya...hari ni ada angklung ke sebab pukul 4.00 petang nanti ada kumpulan nasyid Hijjaz naik ke pentas. Hulalala....tropika! Call Bard....dua tiga kali tak angkat. Alahai lagi....last-last nampak dia menuju ke bilik persalinan. Sekali lagi aku bertanya betul ke tarikh persembahan. Dia pun godek-godek hp...sah dalam jadual pukul 4.00 petang hari ini.

Masuk ke bilik persalinan untuk menanti kata putus persembahan. Sempat juga mencuri masa buat latihan pergerakan untuk lagu Kancing Suasa dan Sakitnya Tuh Di Sini untuk anak-anak Form 1 dan juga Super Dupa Amira. Uncle Sam aku call nak beritahu tak yah datang sebab timetable dah bercanggah. Arif and the gang hilang entah ke mana. Aku beri masa sehingga pukul 3.00 petang untuk merayau disekitar Suria KLCC ni.

Pukul 2.30 petang kata putus diterima, persembahan kami pada 3 Julai nanti. Terus call Arif van untuk mengambil kami semula. Alhamdulillah barang-barang tidak dipunggah tadi. So senang kerja kami. Kuarahkan anak-anak angklung menanti van sementara aku dan yang lain menuju ke kereta. Sempat juga si Shaza shopping kat situ. Apalah yang dibelinya tu. 

Tiba sekolah awal hari ni. Jalan taklah jem sangat tapi hari ni sesat juga jalan balik. Alhamdulillah sampai destinasi dengan selamat. Kuhantar Arif pulang ke Kelang sebelum menghantar disi sendiri ballik ke rumah sendiri. Waaachaaa......!



No comments:

Post a Comment