Tuesday 13 March 2012

Latihan Intensif III

Taman Tasik Shah Alam - Jam 1.00 petang semua ahli telah tiba di Laman Budaya. Semua ahli telah diarahkan untuk membawa semua peralatan ke Galeri Budaya, tempat yang santai, selesa dan yang penting sekali mempunyai kemudahan kipas. Berangin jer........!

Tu ha...kapalnya!
Latihan dimulakan dengan memainkan lagu bintang kecil dan burung kakak tua menggunakan minus one yang ada. Ternyata perubahan suasana dan tempat sedikit menganggu konsentrasi ahli-ahli yang hadir hari ini. Rakaman video untuk latihan pada hari ini begitu kalut sehinggakan tidak boleh diedit lagi oleh kerana terlalu 'perfect'. Tengok sajalah nanti.....begitu kalut dan ributnya. Nasib baik jurukamera tu FOC!




                                          Rakaman daripada Encik Sam

Encik Sam mencadangkan kami ke tengah lagun tasik untuk menjalani latihan yang lebih tenang di sana. malangnya salah seorang ahli telah diserang oleh segerombolan semut hitam yang murka. Ini adalah kerana Khaleeq telah menceroboh dan merobohkan kubu persembuyian mereka. Terkinja-kinja Khaleeq melarikan diri dari serangan semut-semut tersebut.




Khaleeq...mamat kuat merajuk

Nizam.....tak tahu apa yang difikirkan

Encik Sam Mat Kous

Jurukamera yang perasan


Oleh kerana mainan angklung kami tersangat merdu pada hari itu, maka awan mendung berarak kearah kami dengan lajunya, memaksa kami untuk beredar dengan segera kembali ke Galeri Budaya menyelamatkan diri. Kami berehat bak seketika sambil menikmati minum petang yang dibawa bersama ke sana. Sempat juga kami merakamkan gambar kenangan semasa di sana sebelum hujan mulai turun.

Ada ahli kecil yang baru dalam kelab ini
Dah kenyang





No comments:

Post a Comment