Saturday 8 August 2020

Majlis Bacaan Yaasin, Tahlil Arwah dan Doa Selamat Sempena Pembukaan Kabin D'Angklung

Hampir setahun membuat persediaan kabin untuk siap keseluruhannya dan pada hari ini Sabtu 8 Ogos 2020 akhirnya kami dapat merasmikan kabin ini. Disertaikan oleh ahli-ahli kelab semasa dan lepasan majlis dijalankan secara sederhana. Bacaan yaasin, tahlil dan doa selamat diketua oleh dua orang ustaz muda sekolah ini iaitu Jad Jafni Johari dari Tingkatan 4 Setia dan Muhammad Adli Azzril Tingkatan 4 Dedikasi. Terima kasih kepada mereka berdua.



Sebaik sahaja selesai majlis tersebut kami memulakan aktiviti makan-makan. Majlis BBQ di luar kabin dan ustaz muda sekali lagi mengetuai bacaan doa makan. Tidak lupa juga kami meraikan hari jadi ahli kelab dari bulan Januari sehingga Jun 2020, persembahan solo dwo Patrina dan Zulfikar. Penutup majlis kami bergambar beramai-ramai di panas terik mentari.




Sempat juga kami mengangkat kerusi simenfero yang diberikan oleh Unit Kemahiran Hidup untuk mengindahkan persekitaran kabin. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Terima kasih kepada Penolong Kanan Kokurikulum kerana memberi kami kebenaran menjalankan aktiviti ini. laporan akan kami hantar ya.

No comments:

Post a Comment