Sunday 23 December 2018

Walimatul Urus Akmal dan Shuhada

30 minit lewat dari masa yang dijanjikan disebabkan Zul......Faris dan Aiman pergi mencari dia di rumah, tapi katanya mereka salah tingkat rumah. Tu dia.....tempat dekat, oleh itu kami tunggu dia jugalah. Sampai sahaja kat dewan kami terus membuat perssiapan...emcee pun dah ada. Chantek sangatlah! Tapi bila nak buat sound check hilang plak emcee, so kami makan dulu setelah Uncle Sam membuat reherasal untuk masuk ke dalam dewan.

  

 

Lagu soundcheck hari ini....Beautiful in white. 1st time kami mainkan di dalam persembahan.


12.15 tengahari kami memulakan persembahan dengan lagu Alunan Biola dan berhenti pada lagu Wanita Terbahagia. Kami terus bersedia untuk memngiringi pengantin pula. Sempat makan donat kat luar sementara menanti mereka. Lagu Ala Payung mengiringi pengantin hari ini. Alhamdulillah iringan juga berjalan dengan lancar, kombinasi yang bagus antara emcee dan Uncle Sam.


Bunga rampai dialunkan untuk mengiringi mempelai menjamu selera dan kami berhenti seketika untuk solat Zohor. Memulakan semula persembahan dengan lagu Kaulah Segalanya bagi acara memotong kek. Emcee yang adjust aturcara hari ini. Terbaek!

  

Meneruskan persembahan sehingga jam 2.30 petang tetapi sebaik sahaja lagu terakhir hendak dimainkan adalah seorang Uncle ni mai dan nyanyi ngan angklung, Memula satu lagu pastu jadi berlagu-lagu plak....dah naik syeh agaknya. Hahahaha....orang kata memang dia cenggini, pantang dapat mikropon. Apa-apa pun seronok melihat semua orang enjoy the day. Kami bergambar dengan pengantin sebelum berkemas dan kemudian santap sekali lagi.


No comments:

Post a Comment