Sunday 18 November 2018

Majlis Perkahwinan Adilah dan Fitri

Ke Dewan Ahmad Razali yang terletak di Kapar, Kelang bersama-sama dengan 18 orang ahli Kelab Angklung dan Cikgu Siti Raxkina. Majlis anak kepada kawan sekolah aku di SMK Tengku Ampuan Rahimah Kelang badge 1981-1985, Hajah Rohana. Terima kasih kerana memberi kepercayaan kepada kami.


Perbincangan dibuat setelah samapai di dewan, tugas kami menghiburkan tetamu sebelum dan semasa pengantin berada di dewan. Juga mengiringi pengantin masuk ke dalam dewan. Setelah persiapan dibuat   kami mula mengisi perut dahulu.

  

Kami memulakan alunan jam 11.30 pagi dan berhenti 5 minit sebelum pukul 12.00 tengahari untuk menanti ketibaan mempelai. Panas lit lit di luar. Adalah 20 minit menanti baharulah mempelai tiba dan kami memulakan tugasan.

  


Membuat persembahan juga setelah mempelai duduk di meja makan dengan lagu Bunga Rampai. Gimik kami di hadapan pengantin kali ini dengan seramai 18 orang pemain angklung. Alhamdulillah persembahan kami berjalan lancar hari ini dengan kerjasama semua orang. Jam 4.00 petang kami semua berangkat pulang ke Shah Alam.

  

  



Sempat merakamkan memori bersama-sama mempelai hari ini. 





No comments:

Post a Comment