Saturday 19 May 2018

Busking di Plaza Alam Sentral

Mendapat kebenaran pihak Alam Sentral Cik Dhaniah untuk membuat persembahan di sana. Alhamdulillah setelah berurusan dengan beliau maka busking pertama kali di Alam Sentral berlangsung pada hari ini, 19 Mei 2018. Bertemankan Uncle Sam dan Cikgu Siti Raxkina menuju ke sana dengan membawa 14 orang anak-anak angklung. 3 daripadanya terdiri daripada Aiman Shafiq, Azamuddin dan Syahirah Aliya. Ahli tingkatan 1 yang hendak didedahkan dengan aktiviti luar kelab.

 

Parking penuh bhai......tapi akhirnya dapat juga parking di dalam bangunan. Siti dan Uncle Sam parking di luar plaza.  Sampai sahaja terus berjumpa dengan Encik Kaha emcee hari ini. Beliau terus menunjukkan tempat dan kami membuat persediaan. Berjanji dengan anak-anak angklung 1.50 petang sudah berada di pentas untuk membuat sound check dan kemudian terus memulakan persembahan.

  

  


Terima kasih kepada pihak Alam Sentral kerana telah merealisasikan program kami hari ini. Persembahan kami berakhir pada jam 3.00 petang. Kami akan kemari lagi pada  27 Mei dan 2 Jun nanti. Tunggu kami di sana.



No comments:

Post a Comment