Friday 25 August 2017

Ekspo Jom Kahwin

Berbekalkan 12 orang pemain angklung hari ini. Hanya dua orang pemain tingkatan satu yang terlibat dalam kumpulan A hari ini. Tahniah Veronika Bakak dan Aslinda. Perubahan yang amat ketara daripada anda berdua. Tahniah! Teruskan usaha anda hingga ke peringkat antarabangsa. Jam 12.15 minit bertolak ke Wangsawalk Mall setelah menanti Cikgu Siti mengambil CD  Ada plak tak bagi masuk amek. Adoi...kan dah lambat bertolak. Tiba di sana jam 1.15 petang dan terus ke lobi utama. Disambut oleh staf dengan mesra. Kami ronda-ronda dahulu sebelum membuat persediaan. Berjanji dengan anak-anak angklung berkumpul semula jam 2.30 petang. Aku dan Cikgu Siti bershopping plak...konon nak jimat duit...tup tup beli pakaian baru untuk anak-anak angklung.




Jam 3.00 petang memulakan persembahan dengan lagu Selamat Datang. Lagu yang dipopularkan oleh M.Daud Kilau. Hampir 40 minit bermain di sini kami berpindah tempat pula di tempat lain dalam mall. Habis 20 lagu kami mainkan di sini. Ditambah pula dengan permintaan lagu daripada para pengunjung. Alhamdulillah....semua berjalan  lancar. Nantikan kami pada hari Ahad ini 27 Ogos kami akan di sini sekali lagi pada jam 2.00 petang. Sesiapa yang nak booking untuk persembahan di majlis-majlis bolehlah datang ke sini sebelum jadual dipenuhi. 



Jam 5.30 petang  bertolak pulang ke Shah Alam. Jalan jem gegiler....hampir pukul 7.00 malam kami tiba di sini. Alhamdulillah....repacking untuk persembahan esok pula iaitu Kumpulan A akan ke Bukit Jelutong dan Kumpulan B akan ke Melaka untuk membuat persembahan di Muzium Kapalselam. Jumpa anda semua di sana...sana...sana.......!


No comments:

Post a Comment