Thursday 17 November 2016

The Making 2day in History

Memulakan aktiviti untuk tahun 2017....latihan demi latihan dijalankan bagi memantapkan persembahan nanti. Tidak jemu-jemu anak-anak angklung mengharungi latihan dan dimarahi oleh guru acapkali melakukan kesilapan dan kelalaian. Namun mereka tetap tabah megharungi cabaran. Syabas cikgu ucapkan. Walaupun kita dibebani dengan pelbagai rintangan...ia tidak sedikit pun mematahkan semangat kita untuk meneruskan perjuangan dalam bidang seni dan memartabatkan budaya bangsa.

Mendengar amanat daripada Uncle Sam

Menjalani latihan di sekolah dari hari ke hari....bergurau-senda sesama ahli mengeratkan lagi hubungan kami. Persatuan dan kelab lain di sekolah tidak seperti kami. Walaupun terdiri daripada pelbagai umur dan kelas namun ia tidak sedikit pun membezakan kami dalam dunia seni.



17 November dengan bantuan beberapa orang guru untuk membawa anak-anak angklung menjalani latihan akhir di Galeri Shah Alam sebagai persediaan untuk rakaman nanti. Alhamdulillah semua berjalan lancar. Uncle Sam tidak jemu-jemu membantu kami untuk merealisasikan aktiviti kami. Terima kasih uncle.




No comments:

Post a Comment