Monday 28 November 2016

Raptai Menjunjung Kasih

Menguruskan hal remeh-temeh di sekolah dan kemudian menanti anak-anak angklung tiba untuk bertolak ke Bandaraya Kuala Lumpur. Hari ini 28 November akan menyertai raptai untuk majlis menjunjung kasih yang akan berlangsung esok. Tepat 12.30 tengahari dengan bantuan Uncle Sam dan Cikgu Siti Raxkina kami memulakan perjalanan. Tidaklah jem sangat laluan ke sana dan kami sampai di lobi hotel lebih kurang 45 minit kemudian. Terus menuju ke hotel dan Encik Razif memaklumkan kami perlu berada di tingkat 14 hotel. Kami memulakan aktiviti petang ini dengan acara makan.



Jam 2.20 petang kami berada di dalam Dewan Manhattan untuk mendengar taklimat sambutan dan kemudian menuju ke bahagian hadapan untuk raptai penuh. 



Beberapa kali perubahan dibuat untuk menjadikan majlis sempurna. Aiman tak kisah....buat jer la kan. Jam 6.30 petang kami bertolak pulang. Kali ini perjalanan kami sedikit tersangkut disebabkan kesesakan jalan raya. Maklum semua orang nak balik rumah pada waktu tersebut. Esok pula kami kemari lagi.


No comments:

Post a Comment