Saturday 30 June 2018

Setia Seraya Residence Putrajaya - Hari Raya Open House

Cukup 15 ahli angkung hari ini. Semua sampai on time ....very very good. Pak Agos teman setia kami hari ini membawa kami ke Putrajaya. Ikut Waze pun sesat barat juga. Apalah jalan kat Putrajaya ni, canggih sesangat. Berpusing 3 kali baharu kami sampai ke destinasi yang dituju. Budak-budak kuarahkan bersiap-siap dan mengeluarkan barang-barang terlebih dahulu setelah mendapat kebenaran daripada Uncle Sam.


  

Kemudian lepak time sementara menanti waktu persembahan tiba. Dua sesi, sesi pertama pada pukull 11.45 pagi sementara sesi kedua pada pukul 3.00 petang. Tiada yang istimewa sambutan di sini sangat....cuma kami dapat berposing lebih sahaja.

  

Seperti dalam jadual, jam 11.45 kami memulakan persembahan....tetamu semakin bertambah ramai di galeri ini. Mantap p.a system pagi ini. Aku sangat-sangat berpuas hati. Alhamdulillah, persembahan anak-anak hari ini bagus sekali.



Selesai sahaja persembahan pertama kami ke belakang semula dan kemudian makan burger McDonald sebagai alas perut bersama-sama air mineral. Hari ini kami mendapat layanan yang sangat-sangat istimewa daripada pihak pengurusan. Sebaik sahaja selesai makan kuberikan sedikit kebebasan kepada mereka untuk melakukan aktiviti sampingan di kawasan galeri. 

  

Sesi kedua dimulakan pada pukul 3.00 petang....tetamu semakin berkurangan tetapi persembahan anak-anak angklung masih mantap. Sebaik sahaja selesai kami beredar pulang dan menuju ke rumah Cikgu Ridhuan untuk Majlis Hari Raya di rumah beliau.






No comments:

Post a Comment