Thursday 28 June 2018

Majlis Sambutan Hari Raya Bersama-sama Galaxy Group of Companies

Bertolak 5 minit lewat, menanti kehadiran Doreen. Missing in action lalu kami tinggalkan. Jalan jem giler! Lari ikut laluan lain......alhamdulillah dalam perjalanan yang mengambil masa satu setengah jam kami sampai ke destinasi yang dituju dengan selamat. Hari ini Cikgu Dyna menemani kami ke sana untuk menjadi emcee dalam majlis kali ini. Satu pengalaman yang mahal untuk Cik Dyna kita. Terus naik ke tingkat 4 dan masuk ke dalam Dewan Jasmine. Setelah maklumat diberikan kami pun seperti biasa bersiap-siap.



  

Kemudian kami makan dan berposing di dalam dewan yang amat cantik ini. Besar sungguh dewan neh!

 

Pihak majlis menyerahkan semua tugasan kepada kami untuk diuruskan dengan DJ. Kami turut terlibat dalam permainan teka lagu raya. 5 lagu raya telah digunakan dalam game ini iaitu lagu Satu Hari di Hari Raya, Suasana Riang di Hari Raya, Seloka Hari Raya, Selamat Hari Raya dan Menjelang Hari Raya yang dinyanyikan oleh penyanyi yang tak asing lagi D.J Dave.

  


Alhamdulillah semuanya berjalan lancar, Cik Dyna gojes sebagai emcee hari ini dan diakhir persembahan kami diberikan duit raya oleh Pengurus Besar dan pihak kelab turut mendapat sedikit sumbangan daripada pihak Galaxy. Terima kasih daun keladi. Kami bertolak pulang pada pukul 4.00 petang dan selamat sampai ke sekolah pada pukul 5.30 petang. Alhamdulillah.



No comments:

Post a Comment