Saturday 15 September 2012

Majlis Perkahwinan Siti Nurul Ain dan Wan Mohd Mataruddin

Kad undangan ke Majlis Pengantin Perempuan di Kelang.

 
 
 
 
Terima kasih atas undangan. Hadiah paling istimewa kami bawakan dari sekolah untuk mempelai di hari bersejarah mereka. Jam 12.30 setelah siap bersolek-solek dengan bantuan Cikgu Elsa kami pun bertolak ke Taman Kembara, Kelang.

 


Tersalah masuk jalan pula terpaksa u-turn dan masuk semula Jalan Rantau Panjang yang sibuk tu. Akhirnya sampai juga. Orang belum ramai dan kami dapat pakir kereta dengan selesa. Setelah meletakkan alatan kami pun ke meja bufet untuk menjamu selera.
 

 
Burrrpppppp....alhamdulillah kenyang sudah. Kami akan membuat persembahan semasa pengantin makan berdamai nanti. Sebelum itu kami menyaksikan dan mendengar paluan kompang dari seksyen 20 kemudian melihat persembahan silat. Comey sungguh budak kecik tu!



Setelah ucapan diberikan pengantin turun dari singgahsana dan duduk di meja makan. Kami pun bersiap-siap untuk membuat persembahan. Lagu pertama yang kami mainkan adalah lagu Selamat Pengantin Baru diikuti lagu Getaran Jiwa, Poco-poco, Kaulah Segalanya dan Kenanganku. Syukur, persembahan kami berjalan lancar hari ini dan cuaca turut membantu. Bimbang juga jika hujan. Sempat juga kami bergambar bersama mempelai. Jam 3.30 petang kami beransur pulang ke Shah Alam.






 
 
Lagu Poco-poco tidak dirakamkan.....lupa! Jadi kat sini letakkan rakaman sewaktu latihan sajalah ya.



Membawa pulang buah tangan yang diberikan oleh keluarga pengantin untuk para ahli kelab.


 

No comments:

Post a Comment