Thursday 17 January 2019

Majlis Sanjungan Budi Lambaian Kasih untuk Puan Nik Aziah Wan Kadir

Setelah berlatih selama 2 hari berturut-turut, hari ini 17 Januari 2019, kami akan meraikan Penolong Kanan Petang kami iaitu Puan Nik Aziah yang telah dinaikkan pangkat kepada Penolong Kanan HEM di SMK Seksyen 27. Syabas dah tahniah kepada beliau. Semoga akan lebih sukses lagi ditempat baharu dan jangan lupakan kami di sini.


Kami mengiringi cenderamata khas dan diserahkan kepada Puan Nik Aziah di atas pentas dan kemudian meneruskan persembahan dengan dua buah lagu iaitu Yang Terindah diikuti dengan lagu Sayonara Sayangku. Kami turut mengiring Puan Sarina mengkumandangkan sajak khas untuk Puan Nik Aziah.

  





Anak-anak murid turut sporting menyanyikan lagu Sayonara Sayangku di bait terakhir lagu. Terima kasih semua. Majlis berjalan dengan lancar walaupun hanya di sambut di dalam dewan dan hanya murid murid tingkatan 2 sahaja yang berada di dalamnya. Murid Kelas Peralihan dan 1 Cempaka turut berada di sini oleh kerana guru bertugas ada di sini juga. Tak mengapalah. Dewan muat. Kami akhiri majlis dengan lagu Pamit sambil mengiringi guru-guru beraksi depan kamera bersama-sama orang yang diraikan.




No comments:

Post a Comment