Sunday 17 August 2014

Majlis Perkahwinan di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah

16 Ogos Majlis Resepsi diadakan di pekarangan Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah (Masjid Shah Alam). Pengantin hari ini Ahmad Fikri bin Mohd Fuad dan pasangannya Nur Madeena binti Mahamood diiringi pasukan Kelab Angklung Wariseni bergerak ke khemah majlis. Dua orang pengiring genit turut menjadi tumpuan. Paluan jidur dan alunan angklung menghidupkan suasana majlis hari ini.




Bacaan selawat menyambut alunan angklung sebaik sahaja ia dihentikan. Mempelai terus menuju ke meja utama. Sebaik sahaja doa selesai dibacakan, anak-anak angklung bersiap-siap untuk memulakan persembahan pertama mereka. Persembahan mereka turut dimeriahkan dengan alunan caklempong yang ditaja oleh Encik Sam.





Selepas berehat setengah jam...persembahan sesi kedua diteruskan. Sembilan buah lagu diperdengarkan untuk halwa telinga para tetamu yang hadir. Selain daripada pengantin, kelab ini turut sama mendapat tumpuan daripada tetamu. Alhamdulillah...beberapa orang tetamu kehormat menunjukkan minat untuk menggunakan perkhidmatan kami.Terima kasih kepada anak-anak angklung yang memeriahkan majlis perkahwinan hari ini. Love u olls!



No comments:

Post a Comment