Thursday 21 March 2024

Latihan Pelapis 2024 : Day 2

Hari ini aku agak lambat sampai ke sekolah untuk menguruskan hal peribadii terlebih dahulu. Ke Klinik Kesihatan di seksyen 20 dan kemudian ke seksyen 3 untuk mengambil ebook yang dicetak. Tak siap lagi...maka aku kata akan ambil esok sahaja namun rupa-rupanya mereka hantar menggunakan khidmat Lala ke rumah, Baharu nak marah!

Sesampai di kabin kelihatan Farhanis, Wien, Syafiq dan Charonnica mengendalikan kelas pelapis. Syabas kepada mereka kerana dapat mengendalikan mereka dengan baik sekali. Ciri-ciri kepimpinan ditunjukkan oleh mereka pada hari ini. Aku menyambung pengajaran mereka dengan menambah dua buah lagu iaitu Yek Liang Dai Piau Wo De Xin...salah satu lagu wajib mereka tahu dan sebuah lagu raya iaitu Menjelang Hari Raya. Lagu mandarin terpilih untuk mereka memulakan step. Nampaknya cepat juga mereka belajar step dan membaca skor.

Latihan ditamatkan jam 12.00 tengahari dan akan disambung semula pada minggu hadapan seperti biasa setiap hari Selasa, Rabu dan Khamis dari jam 10.00 pagi hingga 12.00 tengahari.



No comments:

Post a Comment