Friday 8 June 2018

Borak Kopitiam

Persembahan yang tidak dijangka hari ini kami menuju ke Sri Pentas Damansara untuk satu slot dalam rancangan Borak Kopitiam.


Menggunakan khidmat 10 orang anak angklung sahaja yang terdiri daripada tingkatan 4 dan tingkatan 2. Slot kami tidaklah lama, memadai hanya 10 orang sahaja. Studio C pun bukanlah besar sangat so sesuailah. Sampai sahaja di sana kami dibenarkan masukkan oleh Pak Guard dan menunjukkan tempat untuk memakirkan kereta kami. Alhamdulillah dan kemudian kami menuju ke Musollah untuk menunaikan solat subuh. Agak terlewat kami sedikit kali ini kerana salah seorang anak angklung tidur semula setelah dikejutkan oleh ibunya. Sempat membuat sound check dan menyusun atur anak-anak angklung di studio sebelum program bermula.

  

Kemudian kami menanti slot kami. Sempat bergambar dengan beberapa artis yang dikenali ramai.
Cikgu-cikgu pun tak nak lepas peluang jugaks!

  

  

Sekali lagi kami disusun atur sebelum slot kami dimulakan. Hanya beberapa minit slot tersebut sebagai penutup program. Memulakan slot lagu Kancing Suasa dimainkan dan penutup lagu My Heart Will Go On Remix tapi hanya bunyi chord sahaja dimainkan. Mengapa? Sebab angklung kami diluar studio...hahahahahaha. tapi...ada orang perasan tak?

  



Sebelum berangkat pulang kami beraksi di bahagian depan Sri Pentas. Tu dia eh...bila suruh beraksi depan kamera....semua sporting!



No comments:

Post a Comment