Saturday 27 April 2024

MAPEX 2024 - Pavillion Bukit Jalil

Pertama kali kami membuat persembahan di sini. Berbekalkan 13 orang ahli sahaja hari ini dan aku seorang mengemudi kapal hari ini. Dibantu oleh Pak Nordin membawa van ke sana. Alhamdulillah perjalanan kami selamat sampai di sana jam 10.30 pagi. Setelah selesai urusan parking kereta maka kami melihat tempat persembahan dan membuat persediaan. Selesai mendengar taklimat dari Uncle Sam anak-anak KAW Team kulepaskan untuk melihat-lihat sekeliling mall dan berjanji pada jam 12.00 tengahari berada di tempat persembahan semula.

Dua sesi persembahan kami kali ini yang mengambil masa 15 minit untuk dihabiskan. Cantuman lagu-lagu Hari Raya dan beberapa lagu cina dan antarabangsa kami selitkan dalam medley tersebut. Silalah dengar di Youtube kami.


Kami pulang jam 3.00 petang dari mall dan sampai disekolah dengan selamat. Beberapa peringatan kuberikan kepada anak-anak KAW Team tentang persembahan tadi untuk dikemaskan lagi dan bersedia untuk event pada 2 Mei dan 3 Mei nanti. Abu Qusyairi, Umairah, Joannane, Farhanis dan Charonnica kuhantar pulang ke rumah hari ini.


No comments:

Post a Comment