Tuesday 20 August 2019

Seminar Peradaban dan Ketahanan Mental Part 2

Hari kedua kami di sini. Dah beratur depan masuk pakir kereta untuk membuat persiapan. Jam 7.45 pagi kami memulakan persembahan santai untuk mengalu-alukan para tetamu yang hadir ke seminar hari ini. 8.30 pagi kami menghentikan alunan angklung dan kemudian menuju ke cafe untuk menikmati sarapan pagi. Terpaksa bergegas semula ke dewan semasa makan kerana diberitahu bahawa mereka akan mulakan seminar lewat sedikit untuk menanti semua tetamu yang hadir masuk ke dalam dewan.

  

Jam 12.00 tengahari kami menikmati makan tenghari di tempat yang sama dan kemudian bersipa-siap sekali lagi untuk meraikan kehadiran tetamu untuk sesi petang pula. Habis kesemua lagu kami mainkan dan ada yang kami ulang semula. Banyak juga lagu dimainkan. Dalam fail sahaja sudah ada 30 buah lagu untuk dua hari ini. 

  



Persembahan berjalan lancar  hari ini tidak seperti semalam agak hambar ayunan angklung anak-anak. Alhamdulillah....peningkatan yang baik dari mereka hari ini. Kami beransur pulang ke sekolah dan sempat posing di hadapan perpustakaan dan juga atas buggy.



No comments:

Post a Comment