Saturday 8 July 2023

Karnival Wanita Madani Zon Selatan

Menerima whatsapp daripada Mukhlis WBS meminta kami untuk majlis tersebut pada 8 Julai 2023 di BBST@Walk. Ligat memikirkan untuk membahagikan KAW Team kepada dua kumpulan. Kuhubungi para senior dan alhamdulillah Acok, Annur dan Patrina boleh membantu. Seawal jam 7 pagi kami bergerak ke Salak Tinggi dengan menggunakan Van Pak Agos sahaja. Sesampai di sana kami terus menyediaakan alatan dan membuat sedikit rehearsal untuk sound check dan iringan lagu Wanita Berdaya...lagu tema WBS.




Siap berkemas, kami ke gerai makan untuk mengalas perut. Nasi lemak dan teh ais menjadi pilihan anak-anak KAW. Kubelikan juga apam balik sebagai pencuci mulut. Tepat jam 9.30 pagi kami memulakan persembahan. lagu-lagu lama......semua lagu melayu. Lagu-lagu yang kami mainkan semasa pameran buku antarabangsa di PWTC, KL.




Jam 11.00 pagi kami menunggu untuk iring VIP tetapi VIP terus lalu tepi kami....hahahaha makanya kami hanya mainkan lagu tema WBS sahaja di pentas. Selesai job kami pagi ini dan terus berkemas untuk ke seksyen 7, Shah Alam.





No comments:

Post a Comment